Tarot - nakladatelství Slovart

02.04.2012 19:39
Kniha Tarot od nakladatelství Slovart je první knihou o tarotu, se kterou jsem přišla do styku. Je to úzká brožura, která je průvodním textem k tarotovým kartám od již zmíněného nakladatelství.
Obsahuje stručný úvod, stručný popis karet a pár typů na jejich rozložení. Rozhodně od ní nečekejte žádné zázraky, sice se zde nalezne pár užitečných typů (určování času), ale jejich poskromnu.
Jak už jsem řekla, je průvodní knihou k tarotovým kartám. Tyto karty jsem si objednala, protože byly levné a jen jsem chtěla vyzkoušet, jak mi vykládání půjde a zda mě bude bavit. Symbolika velké arkány je podobná symbolice na kartách Rider-Waite. Coz jiste neni spatne pro zacatecniky. Problém nastává při interpretaci karet malé arkány. Zde totiž nenalezne žádnou nápovědu v podobě symbolů nebo obrazců, například karta trojka mincí obsahuje pouze tři mince. A to je pro zacatecnika problem.